Monday, November 17, 2008

Inimkatsed

No kelle peal veel katsetada, kui iseenda.
Kui kõik ausalt ära rääkida nagu oli, pean ma alustama sellest, et tahtsin ühel päeval apteeki minna zen-zenni või midagi sellist tooma. Olin kuidagi uimane ja arvasin, et äkki turgutab. Põkkusin Regytaga ja tema ütles oi-oi-oi ja ei-ei-ei... No kuulasin targa inimese nõu ja ostsin poest porgandit ja õuna ja viinamarjamahla... Siis mõtlesin, et äkki joon liiga palju kohvi ja äkki kohv on see kurjajuur, mis kõik kasuliku organismist välja viib... Otsustasin end kohvist võõrutada... päevapealt. Tööpäev... kohvikus :) Nojah, seal ma siis roomasin-uimasin terve päeva. Pea tahtis õrnalt valutada, kõrvus korraks kohises... Jõin mahla ja keefiri ja piparmünditeed... Järgmisel hommikul ka teed... Uim... Ilm hall... ei tea, ma vist ei jõua jälle sessiks oma koolitöid valmis... ah ma olen üldse üks saamatu... uääää :( Teise päeva kell neli oli mase just seal maal, et Epp marssis kööki, pani katla tulele, avas värske kohvipaki, võttis oma pooleliitrise õunatassi, ladus sellesse kohvipuru ja valas kuuma vee sahinal peale... Mmm... milline aroooom.
Selleks korraks on inimkatsed lõppenud aga... 1) ostan endiselt porgandit ja õuna kommi ja limpsi asemel 2) joon ainult hommikukohvi ja külas-külalistega kohvi 3) hakkasime pojaga rulluiskudega sõitmas käima.

Kuidagi peab ju selle k***i kaamose üle elama :)

No comments: