Tuesday, May 20, 2008

20.mai

Olen Paliveres. Olen vahepeal aasta vanemaks saanud. Need kaks fakti omavahel seotud ei ole...või on?!
15. mail sain kolmkümmend viis. Päev algas jorina: "Palju õnnne sullleeee..." ja pojengidega (loe:orhideega). Laps kinkis kaardi millel oli kuldne 50. Ta viskab meil vahest üle õla umes nii et:"Noh sinu ealised...viiekümnesed või nii!"
Siis tuli Regyta potilillega hommikukohvile. Olin sel päeval kohvikus tööl, et ikka otse-eetris olla ja kõik õnnitlused külapealt kokku koguda :-) Sain veel kolm potilille. Juubel on ikka nagu juuubel!!!
Järgmise päeva õhtul oli meil kena tüdrukute õhtu. Aive, Ulvi, Regyta, Heli ja mina. Katsetasime uut (sauna)lava ja raadioga dushi. Kõik toimis, seljad said puhtaks. Ainult saunalimonaadi unustasime tuppa.

Esmaspäeval st. eile sai 35-seks Kristina. Reisis Grimmi seda suursündmust tähistama. Mina lubasin lahkelt juba väga kaua aega tagasi, et hoian lapsi. Nii ma olengi nüüd vapper nelja lapse ema neli päeva. Esimene päev tehtud, lapsed elus ja hetkel lasteaias.

Üheksa päeva pärast olen Rootsis! :-)

No comments: