Wednesday, May 21, 2008

21. mai

Kaheksa päeva Rootsi sõiduni :-) Loen päevi, sest on mida ja keda oodata. Saan näha palju häid sõpru ja kohata uusi. Näha tuttvaid paiku ja külastada uusi. On lubatud bussi-, paadi ja trammisõit. Ja loomulikult Lisseberg!

Täna üritasin päikest võtta. Päike oli just niikaua pilve taga kui mina paljas olin. Ajasin püksid lõpuks jalga tagasi ja nagu naks, päike väljas :-) Nii meile ilus ilm saabuski!

Loen praegu Jari Sinkkoneni "Kasvamine Poisina". Ostsin, et oma pojale lähemale jõuda. On huvitav lugemine. Mõtlen läbi oma elu ja tuttavaid, otsin märke, tagajärgi ja põhjuseid, püüan diagnoosida ja aru saada.

Kui reisil olles Ullaga oma elust rääkisin (Ulla, 65 aastane psühholoog Taanist) siis avastasin kuidas olen ainult raamatute abil pusides jõudnud päris õigete vastusteni. Oli väga julgustav kogemus edaspidigi ise pusida ja ikka raamatute abil. Tagasi tulles kohe mõtlesin raanmatupoes, et see raha ei ole raisatud vaid investeeritud. (olen selles varemgi veendunud olnud aga sain kinnitust oma teooriale)

1 comment:

Heli Künnapas said...

See on kindlasti asi, milles olen sinuga ühel nõul, et raamatutest on palju kasu ja raamatupooodi jäetud raha on INVESTEERING, mitte raiskamine (eriti kui poeks on Tin Book :P ) .