Sunday, August 17, 2008

Oh kooliaeg...

Möödunud nädalal käisin tööl, juuksuris, koolis, klassikokkutulekul ja jälle tööl. Vahepeal veel poes, raamatukogus, lastega restoranis ja Kati juures. Kurke ka konserveerisin-marineerisin üheksa korda kolm liitrit.

See tähendab seda et mina, kes ma unistan rahulikult ja põhjalikult kulgemisest, sahmin ringi nii et suled lendavad.

Kooliga on selline lugu, et ma jälle jätkan. On olnud päevi, mil ma olen otsustanud, et jätan pooleli. Et milleks mulle teoloogiline kõrgharidus. Et olen sellest koolist juba väga palju saanud ja see on olnud Kool, elukooli ere osa. Kuna akadeemiline puhkus lahutas mind vanadest koolikaaslastest siis seda enam... Üks tillukene piiksuv hääl siiski kuskil nurgas küsis, kui leiaks kellegi praeguselt kursuselt, kes aitaks, siis veel võiks edasi pusida... Kui see Heidi oleks nõus... Ühel suvisel reedeõhtul läksin Uulu, episkopaalide laagrisse oma Caminost rääkima ja keda ma näen!? Heidi!!! "Kui sa tahtsid oma Heidit siis palun, siin ta on, aga Sa pead edasi õppima": ütles Hea Jumal. Jumal on ustav! Mina uitan ringi, loobun ja luuserdan aga Tema ei jäta minuga oma "jonni". Nii et siis jälle kooli! Mmmm... kreeka keelt ja misjoloogiat sain. Kreeka keel keeruline nagu "hiina keel" :-))) Aga tegelikult on nii mõnus jälle koolis olla.

Ennegi olen koolis käinud. Kunagi ammu Mõdriku Tehnikumis õppisin põllumajanduslikku raamatupidamist. Laupäeva õhutul oli kursuse kokkutulek. Tõmbenumbriks see, et kursuse juhendaja Rika lubas kohale tulla. Kooliajal oli meil oma "klassijuhatajaga" väga hea klapp. Peale meie lõpetamist läks ta Rootsi elama. Oma rootsireisidel olen alati tema peale mõelnud, et kus ja kuidas ta elab. Nüüd saime vastused. Ja uuenenud kontaktid, et jälle ühendust võtta, kui igatsus peale tuleb.
Tüdrukud olid nagu tüdrukud ikka. Kummaline, et kui näed inimest üle väga pika aja siis meenuvad tema kõige iseloomulikumad jooned, mõni sundliigutus või kõnemaneer. Kui kogu aeg koos olla, siis tavaliselt selliseid asju tähele ei pane. Tore oli näha, et sahmerdajad on ikka sahmerdajad ja kilkajad kilkavad endiselt, nohikud nohisevad nii nagu vanasti. Ja kõik on tüdrukud, ühelt kursuselt, ühest koolist, ja ka selles ajas tagsi...

Olen ringi tuuseldanud. Nüüd mõtlen kas minna öölaulupeole või mitte. Terve talve ja kevade olen mõelnud, et lähen... Aga pojal on sünnipäev tulemas... ja telekast ka näitab... Süda tegelikut kutsub! Eriti praegu, kui vene tangid jälle veerevad...

2 comments:

Regyta said...

Oma pojalt olen õppinud "tähe närimist".Näkitsen siis veidi: küllap ei ole siinkohal tegemist nende tangidega, mida ühes näpitsatega tarvitatakse vaid ikka tankidega?! :-)) Aga muus osas, armas Eputrilla, (tsiteerides esiisasid): " hästi tehtud, sa hää ja ustav sulane..."

Happy Eppy said...

Jah, ups, tõesti arvasin et tank tangi tanki :-) Vahest tulevad näpukad aga see oli asjakohane tähelepanek :-) Nojah ja komadest ja lauseehitusest me ei hakka ju siin eetris arutama. Kle sõps, nett ju ongi pleiss kus plää plää plää on aktsept :-) :-) Ps! Tallinna lauluga lehvitama lähen, otsustatud, logistiliselt ka paigas!!!