Monday, February 16, 2009

Sõber

Täna kuulasin Jaagupi lasteaias Toivo Niibergi loengut poiste ja tüdrukute erinevustest. Loeng algas sõnadega: " I n i m e s e mõistus on naise pluss mehe mõistus! I n i m e s e loogika on naise pluss mehe loogika!"

Pärast loengut pakkus armas sõber oma kabinetis tassi kohvi... ja ütles... ma mõtlesin su peale eile ja mõtlesin kui tubli sa oled, kuidas sa kõike jõuad ja teed... mille peale mina lahinal nutma puhkesin, sest just jõudsin tõdemusele, et mu elupilt ja enesepilt on nagu üks puzzle mida kuidagi kokku ei saa... Olin jõudnud end masendada, et ei saa üldse enda ega eluga hakkama ja siis tuleb sõber ...
kas me mängime oma rolle nii hästi... või näeme endas kõike mis vajab muutmist ja ei märka seda mille eest endale pai teha...
Jaa, ja ikka on nii, et teist on lihtne lohutada ja tunnustada aga enda suhtes oleme karmid...

:) Ja siis ütles Heli telefonis, et minu telefonikõned toovad alati häid uudiseid :) (noo, eks ta natuke üldistas... :)

Ja avutipostis ootasid ilusad sõnad armsatelt sõpradelt!

Kummaline, et vaatamata sellele kui äpud me ka ei oleks, leidub ilmas inimesi kes meid hindavad just sellistena... ja isegi raatsivad selle välja öelda :)

Ma saan ainult Jumala õnnistust paluda! "Sest tema annab oma inglitele sinu pärast käsu sind hoida kõigil su teedel." Ps 91:11

1 comment:

lightbreath said...

Pai Sulle, mu Suur Sõber :) Olen Heliga nõus - Sinuga rääkimine teeb alati mingil seletamatul viisil head, sõltumata sellest, kui "head" või "halvad" asjad parasjagu kõne all on... :)