Monday, June 30, 2008

Pidu sinus eneses

Pidu pidu otsa...
Reedel kutsus Anu meid kõiki aiapeole. Tore oli...
Laupäeval tegi Malle välja :-) Meil oli aiapidu valge linaga laual ja päris shampanjaga.
Pühapäeval käisime Emiliga Joosepi sünnipäeval. Seal sain esimesi Eesti maasikaid. Juta tõi oma aiamaalt. Mmmmagusad!
Pühapäeva õhtul oli kirikus orelikontsert. Muusikuks minu vana sõber :-) Bernt Geiersbach Saksamaalt. Korjasin Bentile kurekelli Ulvi maja tagant. Kontserdi ajal tundsin, et keegi kõnnib... minu varukast välja... puuk. Ehk olin mina tema ainuke õhtusöögiplaan ja ta pesakond ei läinud koos kurekellade ja Berntiga õhtul Pärnusse.
Pärast kontserti juhtus kuidagi nii, et sattusime kirikumõisa koos Bernti, Priidu, Annika, Tõnu ja Signega teed jooma. Kuulasime siis kuidas Priit ja Bernt räägivad Wagnerist ja... Lubasime kõik, et hoiame sakslastele õhtusel jalgpalli finaalturniiril pöialt. Tegelikult olid ju hispaanlased palju vahvamad aga Bernt on nii armas inimene, et ... päris segadus tekkis pallimängu alguses, mis nüüd teha ja millal kilgata :-)
Pärast tunnist teejoomist parandasime natuke ikka maailma ka koos Priidu Annikaga. Esialgu ikka veel hüpoteetiliselt...
See nädal tuleb töine. Heidi puhkusel ja mina pean üksinda rabama :-)

Ps! "Üks" (üks neist kahest, kes üldse teavad) ütles, et talle meeldib minu eputamise stiil :-) Jätkan siis või!? :-)

2 comments:

Heli Künnapas said...

Mina arvan, et JÄTKA- JÄTKA- JÄTKA !
Ja teiseks: SINA arvad, et kaks teavad :-) See, et keegi ei ütle, ei tähenda, et nad ei tea!

Anonymous said...

:) täitsa nõul heliga, et ei pruugi neid teadjaid olla jah ainult kaks. Aga ikkagit, lase edasi :)